Welkom op mijn reisblog!

2 mei 2022 - Nijmegen, Nederland

Welkom op mijn reisblog. Ik ga proberen je via deze website op de hoogte te houden van mijn tocht van Sevilla naar Santiago. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

de nieuwe uitdaging

Na de Camino Frances, Camino del Norte, Camino de San Salvador en de Camino Primitivo zou ik twee jaar geleden de Via de la Plata gaan lopen Maar dat ging niet door vanwege de corona.  Dinsdag 10 mei vertrek ik uiteindelijk toch naar Sevilla. En dan een tocht van 950 km naar Santiago. Het wordt de Zilverroute genoemd als goede vertaling van Via de la Plata, maar het is eigenlijk de Balata: Arabisch voor "verharde weg". We zullen wel zien hoe "hard" die weg is. 20 juni hoop ik in Santiago te zijn. Spannend omdat niet alle accommodaties open zijn. Hoe druk zal het zijn? Gaat iedereen nu net als ik de achterstand inhalen?

Ik hoop dit via deze blog te kunnen vertellen.

1. Reislogger:
    26 april 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ans Zonneveld:
    8 mei 2022
    Heel veel moo ontmoetingen en sportieve soms harde kilometers.....
  3. Van Ginkel Karel:
    9 mei 2022
    Vele mooie etappes in het vooruitzicht, dat is zeker. Doe de groeten in Albergue Torre de Sabre in El Cubo del Vino, tussen Salamanca en Zamora.
  4. Edith solinsky:
    9 mei 2022
    Veel plezier maar weer en kijk uit naar je foto’s en ervaringen, blij dat je weer je hart kan ophalen met de Camino . ,
  5. Simone:
    9 mei 2022
    Wow Theo…. So glad you are able to walk such an amazing route, can’t wait to follow you!!!
  6. Nelleke:
    10 mei 2022
    Hoi Theo. Hoop dat je een mooie start hebt gemaakt. Veel plezier.